fredag 25 april 2008

Skönt!

Jag har haft en riktigt skön kväll!

När klockan blev sju fick jag nippran, var såå trött på att bara sitta inne.. Så, satt mig i bilen och stack till Hofors.. Var ner till garaget för att titta på Hotroden.. Den startar nu, det startade för nån vecka sen å, men sen ville den inge mer, å nu funkar den igen.. underbart!

Sen for jag å träffa en kompis en sväng..

Skulle hämta mor min, men visste inte vart och när och därför bara åkte jag runt och kollade in våren.. underbart! Jag har ju som missat allt..

Såg några vitsippor genom köksfönstret idag, men det är ju allt..

Idag fick jag se årets första myggor, en död hare, en groda, en massa blommor, grönt gräs, jättegula pilträd.. Ja, våren..

Sen for jag tillbaka till Storvik en sväng, för att sedan åka in till Sandviken en sväng.. Å när jag kom till Sandviken ringde mamma och sa att han ville hem, hon var i Hofors.. Jaa,, så tillbaka till Hofors..

Jag är så glad över att jag varit ute.. fast, ja, i bilen då.. men ändå.. man ska vara glad för det man får.. :)

Såå.. Nu kom jag precis hem, näsan rinner, ögonen svider, lungorna är dåliga.. MEN.. Det var faktiskt värt det.. :)

Såja.. ännu ett tomtuggsinlägg.. fantastiskt!

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar