torsdag 24 april 2008

Vad nu??

Vad är det för tokerier som pågår?

Jag vet inte hur många gånger jag hört tjejer säga "Jag vill inte träna och bli grov" .. Även saker som "tjejer ska inte ha stora muskler" "proteinpulver? får jag jättestora muskler av det? det vill jag inte ha"

de som tävlar i exempelvis bodybuilding och är enorm, har jättestora muskler och massa blodådror överallt, De har inte fått så stora muskler av att träna 3-4 pass i veckan i nått år.. Det ligger en massa års träning bakom detta, måånga år!!   Grym disiplin, massa vetande om kost, anatomi, fysiologi.. osv..

Tjejer som har börjat träna på gym och just säger så att "jag vill inte se ut så.. ".. Lugn! De där musklerna dyker inte upp över en natt!

Var inte oroliga.... Träna på tjejer!

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar