tisdag 1 april 2008

Vad konstigt!

Det blev jättemysko att kliva upp en timme tidigare än vanligt..

Idag har jag faktiskt en föreläsning på förmiddagen, det hör inte till vanligheterna, det har jag inte haft på flera månader..

Det börjar ju två nya kurser denna vecka och idag är det dags för "energi för tekniker"..

Alla ämnen heter nått i den stilen "kemi för tekniker" "matematik för högskoletekniker" osv.. :)

Ser ut som om att jag kommer att behöva åka in till Gävle två gånger idag, först föreläsningen nu 08,15-11,00, men sen har jag även Cad 17,30-22,00, och vi skulle gå efter nå utdelat material, så jag får la ta å åka in å få det materialet... Elller så skjuter jag på det till nästa vecka, ingen panik där.. :)

Underbar dag idag! Det tror jag allt att det ska bli..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar