torsdag 11 september 2008

80 st fina lökar

Det blev en härlig eftermiddag trots allt idag.

Efter jobbet satt jag mig ner och pillade lite med loggan till SM, därefter hann jag plugga lite matte innan det var dags för träning.. Träningen gick väl inte speciellt bra då jag mest stog och gäspade mig igenom passet.. rygg blev det..

Efter gymet for jag ner på Storviks Järnhandel för att köpa stora krokar till min Redcord. Tjejen i kassan undrade vad jag skulle ha dem till, när hon fick svaret att "jo, de ska vara så stora att jag kan hänga mig i dem" såg hon lite förbryllad ut.. men jag fick två stora bra krokar som jag senare ska sätta upp i taket i källaren.. tänkte göra ett litet träningsrum där nere..

Jo, sen då, sen var jag ut i trädgårn och satte 80 st påskliljelökar, förhoppningsvis är det många som klarar sig så jag får en fin trädgård i vår.. eller, fin och fin, iallafall blommande..

Så, nu är det åter matdags och sen lite studier.. men största delen av kvällen får spenderas i soffan, jag är trött..

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar