tisdag 16 september 2008

Så vänder vi på steken..

Idag har jag provat något nytt.. helt enkelt testade jag att vända på dagen, alltid är det jobb-plugg-träning och ork och energi tar alltid slut innan jag hunnit halvvägs..

Så, idag pluggade jag från 7-14.45, tränade mellan 15-16 och sen for jag till jobbet och jobbade fram till åtta.. perfekt dag!

Allt gick som bra.. plugget gick kanon, samma sak med träningen,.. sen var jag lite trött och då passade det ju bra att plocka på lagret..

Mjaa...

Bröst och axlar blev det idag iallafall.. grymt skönt..

Längtar till morgondagen, då får jag träna rygg.. så ska jag plugga hela långa dagen.. mm..brabra..

Ligger i soffan med datorn i knä, småkollar och skrattar lite åt idol.. lite roligt är det, iallafall i början..

blabla.. ja kan tydligen inte göra två saker samtidigt..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar