fredag 26 september 2008

Vilken härlig dag!

Ingen stress alls.. Bara plugg, plugg och höstmys.. Jag och Tjabo har gått i skogen och plockat ljung.. Visst, man kan ju köpa sig några plantor, men sen är det ju lite mysigt att gå i skogen också.. :)

Allt fågelkvitter vi hör är inte trevligt. Tjabo stelnade till mitt ute i skogen, jag stannade upp och lyssnade och hörde konstiga fågelläten, som om det var slagsmål.. måste ha varit någon sorts hönsfågel, orre kanske? tss.. Han stelnade iallafall lika som han gjorde när han såg en rovrfågel, så det lär ju inte ha varit någon snäll fågel nu heller.. :)

Tre ljungbuketter blev det iallafall, Får pryda bron i höst.. för några fina höstblommor växer det inte i denna trädgård inte.. än så länge.. får se nästa höst:)

Nu ska jag njuta av att det är fredagkväll.. Alex for ner på byn nyss, i Novan

lovade att köpa läsk till mig, lyxar till det ordentligt.. :)

Mjaa..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar