måndag 15 september 2008

Då går jag ner i min källare...

Inte för att jag har kvar någon gammal ångmaskin, men i källaren har jag varit.. Jag på bas och Alec på gura.. riktigt roligt.. Alecs lekrum är verkligen ett lekrum.

Ja, så roar vi oss en söndagkväll.. :)

I det stora hela har dagen varit bra, jag skulle gärna vara lite ledig snart, men ser ut att inte bli så mycket härlig ledighet innan jag är klar med skolan.

Har varit iväg och jobbat idag.. kändes väl inte så där vidare roligt att ställa klockan på sex en söndag.. menmen.. iväg och gjorde lite nytta iallafall..

Väl hemkommen från arbetet fortsatte jag med såna härliga sysslor som att tvätta och städa och plocka.. fortfarande ligger en hel del grejer kvar i kartonger, men det är väl så det brukar vara kan jag tro.

Vilodag har jag haft idag å.. rätt som det var var klockan nu.. kvart över tio.. dagen har bara runnit förbi..

I morgon har jag min lediga dag, då ska jag sova till åtta och bara såsa runt hela förmiddagen, sen bär det av mot Gävle och min andra dos av björk ska injiceras, eller, tredje, fjärde och femte dosen.. förhoppningsvis då om allt går som planerat. får la se..

Nej, nu kallar sängen på mig.. den nybäddade sköna härliga sängen..

Återkommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar