söndag 28 september 2008

Härliga söndag!

En härlig söndag har det varit, hela helgen har varit toppen faktiskt, helt utan stress, känns så skönt, har stressat länge nu, ibland behöver man en sån här helg..

Idag då, var och jobbade, som alltid på söndagar, blev en kort arbetsdag idag, har som kommit ikapp på jobbet och jag slipper springa och rensa gammalt. Sånt brukar ta tid, men nu hinner jag ta grejerna undan för undan och ingenting samlas på hög.. mycket skönt.. nästa söndag kanske jag kan börja med sånt jobb som syns.. alltså som kunderna ser.. Som enda tjej på arbetsplatsen kanske det får bli mitt jobb att göra det snyggt där.. haha.. :)

När jag kom hem och klev innanför dörren började det kittlas under mina fötter, små vibrationer i golvet, ljud så högt att jag inte skulle höra Tjabo skrika rakt ut ens en gång.. Alec kusin Patrik var på besök, och de lekte nere i källaren, i Alec lekrum.. Ja, de spelade trummor och gura så det stod härliga till. :)

Jag tog med Tjabo och for ner till mor och far.. bad mamma om lite hjälp med en sak.. vi ska fixa det i morgon.. mer om det sen..

Annars då.. Ligger i soffan och kollar på veckans avsnitt av Idol.. :)

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar