onsdag 17 september 2008

Vilken dag.

Idag var en dag då jag skulle ägna alla timmar åt studier. Sen träna på kvällen, ja det var min planering..

Började plugga när klockan var åtta.. någon timme senare skickade jag in en artikel, skriven av mig, om mig, till Traningsprofilen.se Fick en förfrågan för några dagar som om jag kunde göra det.. Lite roligt ändå, printade ner allt på papper i väntrummet på sjukhuset i måndags. Renskrev igår och nu är det upplagt på sidan.

Gör gärna ett besök på Traningsprofilen.se En jättefin sida, bra struktur och kanonbra utbud. Gästböcker, forum, tips och en massa bra läsning.

Jo, sen då, fortsatte plugga, tog en lunchpaus på en kvart, pluggade hela eftermiddagen.. när klockan blev halv sex och gamnacken kändes stelopererad beslutade jag mig för att lägga ner för dagen.. Bytte om till träningskläder, for ner till mor och far för att hämta bygglovshandligar, Ja, så blev jag kvar där nere hela kvällen..

Synd att jag missade träningen, men ibland är andra saker viktigare.

Nu ska jag snart slänga mig i sängen då jag ska upp tidigt i morgon.. kvart i sex åker jag till Forsmark.. weee! :)

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar