söndag 28 september 2008

Jag längtar!

I morgon är det måndag och jag har längtat sen det var måndag senast!

När jag satt i väntrummet förra veckan läste jag ett reklamblad från Blomsterlandet i Gävle. De har en stor utställning med Orkideer och Hoya nu... Är inte så där hyperförtjust i Orkideer, men Hoya, ja, porslinsblommor är underbara! Så, innan jag åker till sjukhuset i morgon ska jag till Blomsterlandet och införskaffa två par.. Tänk att en sån sak kan göra mig så glad. Men verkligen, jag har längtat! :)

Planerna för morgondagen känns sköna.. Först blomshop, sen sjukan, sen ska jag och mamma greja lite..

Jag har som ett favoritplagg, en tröja från Puma, med pingvinärmar, och den tröjan är som en aningen sliten, urtvättad och ser allmänt skabbig ut.. Jag vill ha en ny! Så, jag har letat,, hittar ingen.. frågade mamma om det var lätt å sy en sån.. JA, vad skulle vara svårt att sy för min mamma? Hon är grym! Så, i morgon gör vi ett försök.. roligt! :)

Hm, känns kanske inte som en 21 åring skriver detta. öh.. se fram emot en måndag för det första, blir superglad över porslinsblommor och ska sen roa sig med att sy.. ja jösses.. men det är väl så jag är. :) 

¨Ser också fram emot morgondagens morgonpromenad.. :) Jäklar vilken bra dag det blir i morgon..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar