fredag 12 september 2008

Inbokat

För första gången sen jag blev kund har Telia gjort en tabbe som drabbat mig. Jag blev faktiskt förvånad, inte minsta lilla bitter, bara förvånad.. de har fakturerat mig för en tjänst jag inte har.. mysko!

Pappa ringde för en stund sen och berättade att studiebesöket jag ska få göra är inbokat på torsdag nästa vecka. Detta har jag längtat efter i flera veckor nu. Det är första gången någonsin som jag ser fram emot ett studiebesök. Ska bli jätteroligt att se hur de arbetar i "ritningsgruppen" på Forsmark!

Annars då.. kvällen vart som planerat lugn. Har mest legat på soffan och latat mig. Riktigt skönt!

I morgon jobbar jag igen, behöver täcka upp över lunchen, så det blir bara någon timme, synd bara att det blir ett avbrott mitt på dagen, lunchtid är väl ingen idealisk tid att jobba på. Upp tidigt och hinna med en massa innan jobbet.. sen ska jag ju plugga efter också.. Det är inte helt lätt att hinna med när man har skolan som tar upp 40 timmar i veckan.. Men det ska gå!

Mja, nu så.

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar