fredag 19 september 2008

Rygg..

Dagens träningspass var efterlängtat!

Rygg är alltid roligt att köra, (så länge jag slipper marklyft;))

Körde latsdrag 5*5 sista setet på 60 kg.. kändes bra.
Hantelrodd 3*6 en ganska ny övning för mig, men skön. var upp och kände på 32.5 kg hantlarna, funkade bra..
Stående rodd 4*6 avslutade med ett set då vikten på stången var 60 kg. Börjar bli lite tungt där känner jag, väger ju själv bara 66, får spänna bältet ordentligen för att hålla mig stadig.
Avslutade med smala latsdrag. Lätta.. skönt!

Mjaa... kvällen har hela enkelt varit kanon, hela dagen har varit toppen! Först studiebesöket, sen träningen och nu har jag suttit och pluggat sen jag kom från gymet. gudomligt roligt!

Nu väntar sängen, är ju en dag i morgon också..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar