måndag 24 november 2008

6 veckor kvar....

Hemma från sjukan, gick bra idag med.. Frågade hur det kommer att bli med vaccination mot gräs sen, för nu är det bara björk som jag trasslat med i 13 veckor ungefär.. Hon sa att om jag bli klar med upptrappningen av björk före nyår kan jag få börja med upptrappningen för gräs då, förutsatt att jag klarar av en sjuveckorsperiod då.. hmm, det var ju det som var meningen med björken med, en sju veckor lång upptrappning, men eftersom jag är en vekling har vi fått tagit det lugnt, först sa  vi sju veckor, sen böt vi till det långa programmet på 15 veckor, men i slutändan kommer vi att hamna på ungefär 20 veckor.. så hur jag ska klara av gräset på sju vet jag inte, men testa kan man alltid göra.. :) Sen så, efter alla upptrappningar blir det lugnt, ungefär var 4-6 vecka i 3-5 år.. brabra..

Fick hem nya programmet på posten idag, Solid Works.. har installerat nu och tänkte följa första lektionen innan jag lägger mig på soffan och ligger kvar där resten av dagen... börjar bli trött nu..

Bilen är inte klar än heller, hoppas på att få hämta den i morgon då..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar