måndag 24 november 2008

Jag orkar..

Så, jag trodde jag skulle stupa på soffan ganska snabbt efter hemkomsten från Gävle.. Men jag har faktiskt suttit på tre föreläsningar och gjort tillhörande tre inlämningsuppgifter.. Nu känner jag mig nöjd..

Är riktigt kallt här hemma nu, 14.7 grader i sovrummet och 17.1 i köket.. inte så trevligt.. ska bli mycket skönt när kaminen är klar, vart ju inte riktigt väder för att isolera klart skorstenen idag.. tyvärr.. men snart hoppas jag verkligen att det blir klart!

Luftvärmepumpen funkar kanon, men huset blir tydligen kallt när det blåser så här mycket, så, så fort det blir bättre väder ska jag täta om alla fönster och dörrar.. det har väl troligen inte gjorts sen huset byggdes, det är väl dags nu då.. brrr!

Nu ska jag iallafall krypa ner under filten och göra kväller för dagen.. skönt!

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar