tisdag 25 november 2008

Tomtugg till rubrik..

Det som är lite jobbigt med att blogga är att skriva den där attans rubriken, vad sätter man för rubrik på ett inlägg som bara innehåller en massa tomtugg? Många gånger har jag kommit på mig själv med att skriva korta konstiga rubriker som inte alls har med inlägget att göra.. Men, det är väl inte rubrikerna man läser? Eller? :)

Jobbet gick bra när jag väl kom dit, för dit kom jag, efter mycket om och men.. Höll på att glömma allt när jag for, fick vända vid kvarnbacken för att hämta nycklar och passerkort.. Värt att veta då är att det är det enda jag behöver ha med mig till jobbet.. inget annat..

Väl på väg, mitt på rix 80.. 110 väg.. gasade som en dåre och fick bilen att gå i 100 km/h.. Sen började den smattra, sen tuffade den och bara tuggade i motorn.. gick på tre cylindrar in till Sandviken, visade sig att en tändkabel hade hoppat ur... Åh vad jag älskar Alec Nissan Micra.. grin!

Möte i Borlänge i morgon, men om inte jag får hämta Seaten innan så åker jag inte, kan inte åka den där skräphögen till Borlänge, törs inte, den är så rutten.. Hoppas verkligen på att få tillbaka bilen, de sa ju att den skulle vara klar i början av veckan, om delarna kommer i morgon kan det ju inte ta lång tid att byta.. två luckor och någonting till låsen..

Nu har jag fyllt medicinskåpet med Esperitox, måste bli frisk.. Orkade inte ens flytta kopparrören på jobbet.. Mitt immunsysten slås trasig av det där vaccinet, eller hyposensibilisering som det heter.. det är väl den vanligaste biverkningen av det..men det blir nog bra sen.. :)

Återkommer.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar