torsdag 20 november 2008

Lambdasond

Mötet med chefen gick bra.. en och en halv timme satt jag där, mest döprat om allt och inget... den 2/2 börjar jag min heltidstjänst.. tills dess jobbar jag på som vanligt.. har ju anställning fram till nyår, på timme, men det blev förlängt fram tills min nya tjänst börjar.. bra!

På väg hem tändes en lampa i bilen, avgasrenarlampan.. inte bra.. troligen lambdasonden.. skit! Den är ju inte gratis.. MEN.. ringde till Seat i Stockholm, till hans om sålde bilen för två år sen.. och det visade sig att det går på nybilsgarantin..

Så, i morgon ska jag ringa Bilmetro i Gävle och hoppas de kan ta in bilen direkt.. för då åker jag hem med pappa när han kommer från forsmark, så kan jag låna hans bil i helgen.. perfekt!

Blabla..

Är riktigt trött nu, bara strul hela dagen, lunch halv fem, inte alls bra, skakade i kroppen redan när jag kom ut från jobbet..

Ligger nu på soffan, mätt och belåten, vilar lite innan jag åker tillbaka till jobbet..

Som sagt tidigare idag, planerna för dagen sprack när chefen ringde i morse och jag får skjuta träningen till morgondagen.. tyvärr, jag har längtat till gymet..

Näe, tv, kaffe och benvila..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar