onsdag 19 november 2008

I morgon....

Jojo, nå slöande resten av dagen blev det då inte.. blir ju inte så rent och städat efter att ha tapetserat mitt i huset.. så, det vart det till att städa hela kåken. vart klar vid åtta... slängde mig i duschen och därefter kröp jag ner i soffan, så skön har denna soffa aldrig varit! märkte inte att kroppen var trött fören jag la mig ner.. men nu känns det.. så där skönt trött.. :)

I morgon sätter jag fart med skolan, började ju i måndags egentligen, men då hade inte boken kommit och sen har jag haft fullt upp med rust.. inlämningsuppgiften ska vara inne på fredag nästa vecka först så det är ju lugnt än så länge, men måste sätta fart.. Ska även börja fortsättningskursen i 3D-CAD. Kom in på den i går morse.. fantastiskt roligt!

Sen får jag väl hoppas att jag hinner bli klar med båda kurserna till nyår, eller senast vecka 3.. för sen börjar mitt 7-16 jobb.. fy attan! Menmen.. ekonomiskt sett är det ju toppen........ jättetoppen... Efter att ha varit student i 1.5 år och inte haft ett riktigt jobb någongång så är man ju inte direkt bortskämd... Trots ett jäkla flyt genom det mesta.... jaja...

vilket babbel... Hur som, jag längtar till i morgon då jag får börja plugga... 

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar