måndag 17 november 2008

Ingenting kvar..

Sjukhusbesöket gick bra.. inga missöden alls.. brabra..

Innan jag var upp på sjukan åkte jag till Järnia för att köpa ståltråd till isoleringen, bredvid Järnia ligger Flügger Färg, gick in för att se om de kanske hade nå tapetrea.. "Ta så många rullar du kan under en arm för 100:-" öhh.. mjaa... vad säger man, det är ju fantastiskt.. köpte tio rullar, hundra spänn.. bra.. fast, de var för mörka för att sätta i det rummet jag håller på att rusta nu.. Så fick köpa andra tapeter på hemvägen, hittade en som passar perfekt..

Så, nu är jag klar med nedrivningen av de gamla tapeterna, ska bara finjustera lite och skruva ner en massa uttag och sånt, sen är det dags att börja sätta upp nya.. kommer att bli kanon.. :)

Alec är i full gång med att isolera skorstenen, skönt! Kanske vi har en varm källare snart..

Jao, måste återgå till arbetet.. Som för övrigt går mycket långsamt då jag inte få låta pulsen gå upp efter vaccinet..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar