söndag 9 november 2008

Står stilla..

Just nu känns det som att allt står stilla och jag väntar passivt på att något ska hända..

Hemsidan registreras i morgon så just nu kan jag inte göra något med den..

Jobbet rullar på som vanligt..

Skolan ja, en kurs börjar nästa måndag, den andra kursen börjar så fort jag fått mina betyg i den kursen jag avslutade för två veckor sen.. (tre?), ska göra lite justeringar i inlämningsuppgifterna så jag får min femma, men läraren hade konstiga krav på det och jag vet inte vart jag ska få svar på hur man gör. Mailade honom i fredags förra veckan men har fortfarande inte fått svar, i morgon ringer jag och frågar, det lär gå undan nu!

blahaaaa, seeegt.. jag vill sätta fart NU..

Har idag inte gjort ett jota, fixade klart Hanssonsloggorna i morse.. de som ska in på hemsidan.. nu ligger de i rätt format och bara väntar på att placeras ut.. skönt det!

Snart åker vi ner till mor och far för att äta... Fars dag ju.. jaa...

Tänkte vi skulle träna innan, men när jag pratade med pappa så hade han så ont i kroppen, i händer och fötter... ?... så vi får avvakta till kvällen och se om han mår bättre.. hualigen! Men, händer och fötter? Vad kan man ställa för diagnos på det? haha..

Näe men.. ja, jag låter väl dagen sega på då.. nya tag i morgon...

Det är väl typiskt, allt ska hända på en gång annars klättrar jag på väggen...

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar