fredag 7 november 2008

Inte sjuk?

Konstigt känns det, skrev tidigare att jag nog är förkyld.. det tror jag inte längre... typ... det kom för snabbt för det och känns inte som en förkylning riktigt..

Kan lika gärna ha varit en person, precis kommen från stallet som stog nära mig i matkön på Ica.. ja, så lätt kan det gå.. det är nog mer troligt än att jag skulle bli konstigt förkyld på två timmar... jaa..

Sånt händer faktiskt ganska ofta..

Jag slutade åka buss när jag tog mitt körkort, då tog jag bilen till skolan varje dag.. hela trean.. för alltid satt där någon på bussen med ridkläder eller hela byxorna full i djurhår.. sånt kan faktiskt förstöra en hel dag för en pälsdjursallergiker... tänk på det gott folk!

Nu lär jag krypa ner i sängen, ska iväg och jobba i morgon på förmiddagen, senare blir det födelsedagsfirande i Kungsgården...

Sista bänkpasset görs på söndag i pappas garage.... sista passet innan SM.. sista..... SM... fasiken vad jag börjar bli nervös....

Återkommer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar