lördag 29 november 2008

Vilken underbar dag!

Med en enda sak i dagens planering har min dag varit såå skön! Bara varit och haft det bra, städat huset, varit och tittat på antika saker, pyntat lite till första advent och tränat med pappa i garaget.. Hittade inte vad jag sökte dock där bland alla gamla ting på Möbelberget i byn.. Är ute efter såna blombänkar som de hade nedanför fönsterna på typ 70-talet.. svårt att få tag på verkar det som..

Träningen gick väl lite sisådär lär jag säga, har sån grym träningsvärk överallt.. Blir väl så nu när jag kommit igång igen efter viloveckor, förkylningar och uppladdningen till SM.. har ju inte varit riktig träning på många veckor, men nu är jag igång igen och nu är det hårdkörning som gäller!

Har visst varit dåligt med uppdateringar här på bloggen i helgen.. Kvällen igår vart ju så klart kanon, mat hos farmor och farfar är alltid uppskattat! Tack!

I morgon är det ju söndag, men ingen vila då, ska jobba.. däremot är det vila från träning i morgon.. ska bli skönt, jag har ont! haha.. skönt ont!

Förutom en lätt förkylning så mår jag toppen! Livet leker och snart är det jul..

Ligger nu i soffan och väntar på att Beck ska börja.. :)

Återkommer.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar