söndag 23 november 2008

Kväller...

Nu har jag både jobbat, planterat blommor och lagat mat.. nu tänker jag göra kväller och bara njuta av att det är söndag.. :)

I morgon är det återigen måndag och som vanligt är det sjukan som ska besökas.. lite kruxigt blir det dock, har ju ingen bil, och pappa vill ju ha tillbaka sin så han kan åka till forsmark och jobba.. Så, utan bil.. kul.. får köra Alec till jobbet 05.30.. trevligt.. åka Nissan resten av dagen, men det kan ju vara en upplevelse i sig det.. Nissan Micra, fantastiskt spännande...

Förhoppningsvis hinner de ringa från Bilmetro före två så jag kan åka och hämta pärlan.. :)

Så, vilodag blir det för mig idag, varför? Jag har sån Galen träningsvärk Överallt!! Precis överallt!, eller, inte benen då.. men ooooh så det värker, skööna värk! :)

Näe, soffan, kaffe och veckans repriser..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar