tisdag 11 november 2008

Nervöööös!

Så har även tisdagen passerat, lördagen närmar sig med stormsteg och nervositeten gör mig snart helt ding.. ja, alltså dingare än tidigare.. om möjligt.. öh..

Hur som, nervös är jag, och ding med för den delen.. SM ska bli KUL! Men om det går dåligt så är det inte roligt längre, så jag tänkte försöka göra bra ifrån mig, så det går bra så jag får ha roligt.. ja..

Hela min hjärna följer stämningen i min kalender nu.. ledordet är seeeeeeg.... Men, på måndag börjar skolan igen, ser fram emot det trots att det inte är någon cadkurs som börjar.. när fortsättningskursen i cad börjar vet jag ju inte än, så fort betygen är klara.. men jag vet inte hur lång tid det kommer att ta..

Kurslitteraturen är funnen, ringde läraren, som för övrigt verkar vara mycket trevlig, han sa att det hade blitt fel med ISBN nummret och det var den nya upplagan vi skulle använda, så nu är den beställd.. 520:- för en bok jag kommer använda i några veckor.. en bok... jaja..

Jo men det var ju intressant..

I morgon är det träning och möte i Borlänge som gäller för min del.. men det blir först på eftermiddagen.. före det vet jag som vanligt inte riktigt vad jag ska roa mig med, men det blir väl som mycket vattendrickande och stretchande..

Mjaa..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar