tisdag 11 november 2008

Fantastiska småbyar..

Tisdag idag.. inget speciellt på schemat förutom jobb senare ikväll.. 

Var för ett tag sen ner på byn för att köpa mjölk.. när jag kom till kassan på  Konsum pekade kassörskan på mig och sa "Duu, när du var här och handlade för längesen glömde du en sak, du kan ta den nu".. Jag handlar sällan på Konsum, men sist jag var där, många veckor sen, glömde jag en extra drops på bandet... Hur tusan kan man lägga sånt på minnet som kassörska.. ? Fantastiskt.. :)

Har letat efter studielitteraturen till Underhållsteknik-kursen.. men just den boken har utgått, ingen reviderad upplaga finns.. så vet inte riktigt hur jag ska göra..

Måste få tag på läraren i ämnet och fråga.. vågar inte köpa den nyare boken innan jag vet, känns lite onödigt att slänga ut 500:- på en bok som jag kanske inte behöver..

Mja.. så kan det vara..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar