tisdag 25 november 2008

Inte så bra..

Har varit tokladdad på ett benpass hela dagen idag.. Men redan igår kväll kände jag att jag börjar bli förkyld, proppade i mig esperitox och gick och la mig..

Vaknade och mådde mycket bättre, men det gör jag inte nu.. så typiskt!

Har känt på mig länge att det är en förkylning på gång igen, men det dröjde.. tack och lov för det! Jag fick ju vara frisk på SM iallafall.. inte för att det spelade någon roll, men endå..

Ringde bilmetro idag, de har hittat en del småfel på bilen och fick beställa reservdelar, de skulle komma i morgon.. Tydligen fungerade inte låset som det skulle.. märkte att det strulade lite förut, men sen har det funkat igen..

Så de där luckorna för spolarhuvudena i fram.. de fastnar.. nu fick jag höra att de har beställa nya men att jag kommer att få åka in och hämta upp de nya senare, för de skulle lackas! Wee! Jag har haft svarta förut.. men nu får jag gula! Fint!

Ja, så det där avgasfelet då, det är åtgärdat.. det var ju pga det jag lämnade in bilen, så får jag tillbaka det i toppskick.. känns ju bra !:)

Har iallafall hunnit med en massa plugg idag.. jätteroligt är det! Men nu ska jag krypa ner i soffan en stund till innan jag åker till jobbet.. Så är det ju bara att hoppas jag är helt frisk i morgon..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar