söndag 9 november 2008

En tystgående skrivare..

Jojo, skrivaren jag köpte var ju en sån tystgående... Nu har jag skrivit ut mina första dokument i den.. "plan - och bygglagen" 57 sidor.. Och jo, visst är skrivaren tyst, men Tjabo började vråla så fort den startades, och han fortsatte alla 57 sidorna... stort nöje med en tystgående skrivare då.. njaa..

Söndag idag och Farsdag också.. Har egentligen jättemycket att göra, hemsidan måste fixas med, men jag behöver ju som hjälp med den, Alec kan men han har fullt upp med annat i flera dagar framöver.. Kaminen ska på plats, idag läggs klinker och ett hål i väggen ska vi väl kunna orda med.. rören ligger på gruset utanför och väntar, isoleringen är köpt.. men vi har ingen skyddsplåt än så länge.. förhoppningsvis får vi väl tag på en till veckan..

Tror det blir träning vid tvåtiden idag.. sista passet innan SM alltså.. ska väl bestämma ingångsvikten idag, känns som att det får bli 97.5 kg.. 2.5 under pers.. men vi får se hur det går idag.... :)

Näe, nu måste jag få i mig lite mat..

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar