tisdag 8 december 2009

Aaa jag lever..

Har suttit här hemma i två dagar och filosoferat... Nej nu ljög jag.. Så kan man ju inte hålla på..

Den enda djupa tanke jag haft har jag gått och grubblat på sen allhelgonahelgen.. Nej, kanske inte den enda djupa tanke, men den som jag grubblat på mest och längst iallafall.. Svenska Kyrkan, jag förstår inte vad de håller på med.. Det börjar verkligen bli dags att vakna upp nu.. Vakna upp till verkligheten, till år 2009.. 

Jag tänker inte dela med mig av mina djupa tankar, jag tror jag ska grubbla vidare iallafall till trettondan..

Nu när jag tänker efter så har jag rättså många djupa tankar inom mig.. mååånga djuupa tankar.. Det är ju synd att det inte händer något om man bara går och funderar, kanske man ska börja handla först och fundera sen lite mera.. då får man iallafall något gjort... Sen om det är bra eller inte får man ju fundera på sen... Gör som Max Power - Fel men fort...

Nej men det här är inte bra.. Att inte tomtugga i bloggen på två dagar gör ju att inläggen blir tommare än tomtugg..

Tjabo har krupp.. Måste gå och stoppa en nöt i truten på´n..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar