söndag 20 december 2009

Nu ä dä eld i pannan..

Vilken helg! Jag är tröttare nu än jag var i fredags..

Efter jobbet i fredags åkte jag hem till farmor och farfar, lånade ett struvjärn och fick mat.. Sen ringde pappa å det var bråttom.. Dags att koppla pannan.. Ja, och sen dess har jag hållt på..

Igår kopplade vi 13 timmar i ett sprut.. Men det lönade sig, för sent igår kväll kunde vi provelda..

Idag är elementen varma.. nästan alla.. Alec håller på att koppla in slinga nr. 2.. Den som ska värma ena badrummet och garaget..

Om ni bara visste vilken underbar känsla det här är! Denna installation har legat över våra axlar och tyngt i flera månader.. har kännts som ett jobb som aldrig skulle bli klart.. Men, det var inte hopplöst, det gick!

Nu har vi äntligen ett fungerade uppvärmningssystem i kåken..

Så här ser den ut, husets hjärta!

Nu ska jag äta mat, sen blir det lite julbak tror jag..

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar