torsdag 3 december 2009

Underbart skönt!

Igår.. kvällen igår vart toppen! Jag kunde äntligen ge mig på vikterna på gymet! Trots att jag vilat väldigt mycket nu innan SM så kände jag mig riktigt stark igår..

Senaste åren har jag tränat helt utan program, det fungerar bra för mig, men nu ska jag ändra lite i träningen, ska helt enkelt sätta ihop ett träningsprogram idag.. Skriva träningsdagbok.. Det kan vara ett bra sätt att hålla motivationen uppe.. Jag gör ett test fram till nyår.. Just fram till nyår kommer min träning att vara lite annorlunda mot för tidigare, det är REHAB som gäller.. Armen måste få läka.. Så, inga pressövningar med stång, alltså ingen bänk.. tråkigt, men nödvändigt..

Torsdag idag.. Storviksnatta ikväll, alltså typ julmarknad på byn.. Av tradition känner jag att jag ska åka ner och titta.. som alltid.. :)

Jamen, det är väl bara att göra sig i ordning och fara till arbetet.. som vanligt..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar