onsdag 9 december 2009

E-handel

Vilket snille jag är.. Jag har just kommit på att det är väldigt smidigt att handla saker på nätet.. Fantastiskt! 22 år och har för första gången handlat kläder online...

Jag gillar ju verkligen inte att gå i affärer, eller, jo, typ handelsträdgårdar gillar jag, och IKEA litegrann.. Men inte att gå och handla kläder.. Så, det händer inte så ofta.. Men, så klickade jag in på HMs hemsida.. Klick klick klick och sen hade jag beställt en drös tröjor.. Väldigt praktiskt.. Det gjorde jag igår.. Var även in på Netonnet och köpte en fjärrkontroll till systemkameran.. Så kanske jag äntligen kan få Tjabo på bild, hans rätta jag alltså.. För, alltid när jag kommer fram med kameran så blir han så nyfiken på den.. Så bilderna jag får på honom liknar mest ingenting, en trut upptryck mot linsen..

Det är sällan jag lyckas knäppa såna här bilder:

Oftast tokar han sig när ingen ser.. Samma sak med alla konstiga ljud som gojor gör.. De låter mest när de tror de är ensamma.. (typ på morgonen när man ligger och sover) :)

Men, med min fina fjärrkontroll kan jag nu rigga upp kameran och knäppa av när han är helt ovetande.. ;)

Gråare dag än så här blir det inte....

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar