torsdag 3 december 2009

Träningsschemat..

Oj vad det var svårt att komma igång, jag har inte ens tittat på en schema på år och dar.. Men sen när jag skrivit det klart så såg jag att det är ju nästan precis så jag tränat länge nu.. Fast det är ju enklare att hålla ordning på passen om de finns på print..

Jaoo, så jag ska testköra schemat denna vecka så får jag väl se om det ska in några ändringar.. Har delat kroppen i fyra, så kör jag det på rullande.. Vilodagarna får komma när de behövs.. Det är ju dumt att schemalägga en vilodag om man har fullt med ork och energi i kroppen.. Samt onödigt att träna om man inte orkar.. så är det ju.. Max fem pass/vecka är målet.. Någon minimigräns behöver jag ju inte sätta.. ;)

Känns som en bra dag idag, mot alla odds..

Pratade med Alec för en stund sen, det verkar som att golvet i vedboden redan gett vika, vet inte varför, det är ju inge fuskbygge direkt.. konstuktionsknas.. haha.. Får åtgärda i sommar, inte vidare sugen på att slänga ut alla 9 kubik ved nu..

Nej, nu får allt klockan ticka på så hon blir fyra snart.. vill hem och träna..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar