söndag 13 december 2009

Alex är en kuddoman..

Så var söndagen här.. Helgen är snart över och en ny vecka tar vid.. Snart är det jul.. Fantastiskt!

Idag har jag varit till Valbo och IKEA.. Det var gnälligt på Alex sida av sängen igår kväll.. Han förbrukar kuddar som ingen annan.. Några månader, sen ska han ha en ny... Har som inte hittat någon som passar.. Så, snäll som jag är så for jag till IKEA och köpte honom en alldeles ny kudde.. IGEN... Får la se hur länge den får vara med...

Nu är det ju inte så att jag åker till IKEA bara för att handla åt Alec.. Självfallet inte.. Jag handlade mest till mig själv.. Köpte 16 st ramar, en rumsmatta, värmeljus, skärbrädor, två st orkideer och en massa band till mina bollar..

Var även upp till OweJansson.. Hittade hur mycket som helst som jag ville ha, men vid entren satt en skylt, på den stod att de inte kunde ta emot kort, det var ur funktion.. Jag som aldrig har kontanter på mig vart lite besviken.. Rotade runt i plånboken och lyckades skrapa ihop 70 spänn.. kuuul... Fasiken!

Mjaa.. Jo men ändådå.. Jag köpte band där med.. för 70 kronor..

Nu har jag väldigt mycket band hemma.. väääldigt mycket band... Kan vara bra att ha..

Det blir vilodag för mig idag.. Efter mitt superpass igår orkar jag knappt röra mig idag.. Såå, vila till i morgon..

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen ska jag slå mig ner på golvet i vardagsrummet och rama in en massa vykort..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar