tisdag 15 december 2009

Nederbörd

Jaaa, äntligen blir det lite ljusare ute! Började snöa redan vid femtiden igår.. och det håller i sig.. och ska fortsätta så hela dagen.. trevligt.. Men sen räcker det tycker jag...

Nya dubbdäcken fungerar bra å.. Fick trampa ordentligt på gasen för att så slir på bilen imorse.. Men den sladden dog ut snabbare än kvickt.. Antisladd, Antispinn och AntiALLT på bilen..

Idag ska jag på möte direkt efter jobbet.. På banken.. Vi har planer på att byta bank, det öppnar upp för förhandlingar.. Bort med topplån och ner med kommande räntor, dessutom bra rabatter på alla försäkringar.. Vi får väl se hur det går..

Roligt träningspass väntar idag, bröst och axlar och triceps, jag ser fram emot det.. :)

Har galet svårt att somna på kvällarna nu, har varit så i några veckor.. Ligger och funderar för mycket... Igår låg jag och funderade på tyngdlyftning, vore roligt att prova på.. Kanske.. Iallafall på träning.. Vi får se hur det blir med den saken..

Nej, nu lär jag sätta fart och arbeta..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar