lördag 26 december 2009

En perfekt jul

En riktigt skön julhelg har jag haft. Ätit, vilat och umgåtts med nära och kära.

Två härliga dagar av slappande återstår.. Ska bara vara hemma och ha det bra.. Träna och vila.. Så skönt!

Hade planer på att slänga på mig pjäxorna och ta med skidorna upp i spåret för att åka lite, men idag snöar det i sidled.. Det är inte skönt att få hård snö i örat! Jag får vänta med det. Förra året letade jag fram skidorna efter Vasaloppet, i mars alltså. Snön hann smälta bort innan jag kom iväg.. i år måste jag prova.. Ska bli roligt att se om jag fortfarande kan.. :)

Julafton i år var toppen! Vi började dagen hos mamma och pappa, åt jullunch och öppnade julklappar. Senare åkte vi hem till farmor och farfar, god mat och ännu flera julklappar.. Kvällen spenderades hemma i soffan, jag å Alec såg på film, en riktig mysdag!

Nu ska jag ta en runda och lufta alla element.. Lite problem med trycket i systemet..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar