onsdag 30 december 2009

Näst sista..

Nu är det inte många dagar kvar av 2009.. Nyårslöften till 2010? Jag ska klara en mattekurs, ska tenta av den där sabla matematik C kursen.. Mer då? Nääeee.. Träna mera? Neee.. Jobba mera? Neee.. Vara snällare? Neee.. Nej, plugga får bli mitt nyårslöfte..

Sist jag la ett löfte var om att jag skulle ägna mera tid åt mina vänner, det sket sig.. Var ska jag ta den tiden ifrån? Nej så det fungerade inte, jag är fortfarande lika kass på att vara social..

Sista arbetsdagen denna vecka, tur det, jag känner mig som ett slakt idag.. Började ju med väggen direkt jag kom hem igår, det tog en jäkla tid.. Limmet måste ju torka emellan.. Å där stod jag och tröck golvet mot väggen, lääänge.. Kul att stå och trycka en vägg med båda händerna, foten, knät och pannan.. Men det gick.. Är dock inte helt klar än, när klockan var 23:00 igår vart Tjabo sur, han skrek rakt ut.. Ville gå och lägga sig.. Men det är bara hörnet kvar nu.. Och bra blir det..

Kan ju säga som så att det är mycket lättare att lägga golv på golvet än att lägga golv på väggen...

Nu lär jag jobba..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar