lördag 26 december 2009

Knäböj!

Sådär ja! Nu var dagens gympass avklarat, framsida ben, mage och biceps... Ruskigt skönt var det, nu sitter jag och svettas och är skakis..

Fick en konstig kommentar nyss, på ett inlägg jag skrev mitt i natten för ett och ett halvt år sen.. Jag minns den natten väldigt väl. Det var natt mot söndag och Alec skulle upp och jobba förmiddag. Halv fyra vaknade vi med ett ryck, båda två, samtidigt.. Kåken vibrerade.. Vi bodde i lägenhet då och det var en av grannarna som troligen kom hem från krogen då och drog på stereon på max. Kan säga som så att jag är inte lättväckt.. Inte Alec med för den delen..

Ja men, hur som, vi var vakna rätt länge den natten, vi ringde till grannen ett flertal gånger, vi var över och ringde på dörren.. Men inte hörde han det, så klart.. Klart grannar ska få låta, men inte så att huset börjar vibrera, och fan inte halv fyra på morgonen... Folk klagar på högljudda ungdomar, denne man är fullt vuxen och dessutom var han ordförande i bostadsrättens styrelse..

Jo men, den natten svor jag här i bloggen. NU kom en kommentar på den från en person som känner sig träffad.. En anonym kommentar givetvis.

Ja, vad säger man.. Jag tyckte det var lite roligt.. faktiskt..

Jag är såå glad att jag inte har grannar vägg i vägg mera. Just för tillfället skulle jag vara glad om jag slapp bo vägg i vägg med oss, Alec och hans kusin har bosatt sig i källaren igen, de lirar.. det vibrerar också.. ;)

Nej, nu ska jag ta med mig Tjabo och lägga mig i soffan..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar