söndag 27 december 2009

Fy katten kråkan!

Jaa, söndag idag, det har märkts.. Jag har suttit och sorterat pärlor, städat, tvättat och gjort matlådor för hela veckan..

Nu lär jag ta fram dammsugaren igen... Tack Tjabo! Han har suttit så lugnt och fint på sin papegojpinne, en sån hög som ser ut som ett T. På hjul,. Hur som, nyss fick han för sig att han skulle sitta i in ampel.. I min stora blomma som hänger i fönstret.. Så klumpedunsen hoppade dit, hasade ner, trillade på en annan blomma som står i fönstret, drog med sig den ner i golvet, Tjabo först och blomman sen, rakt ner på Tjabo...

Nu är det jord över hela gojan och halva golvet.. fint..

Klockan ett idag drog jag på mig träningskläderna.. jag har fortfarande inte tränat.. har varit upptagen med annat.. Jag vet inte hur jag ska göra, det är mitt största problem idag.. Träna eller inte träna?!

Jag tror bestämt att jag ska låta bli, har blivit fyra pass denna vecka.. Jag tränar 4-5 pass varje vecka, så fyra pass är fullt tillräckligt.. Egentligen.. Men så är det ju så roligt också...

Nej men, kanske jag ska gå och lägga mig istället, typ halv nio eller så.. Ligga och läsa min fantastiska bok jag fick av mamma i julklapp.. Ska berätta mer om den sen när jag kommit in i den ordentligt..

Så får det bli..

Återkommer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar