torsdag 31 december 2009

Ut i snön...

Tog det väldigt lugnt igår kväll, eller, ja, hela eftermiddagen med för den delen.. Kom hem från jobbet och slocknade i soffan i en timme.. Sen fortsatte jag lite smått med väggen..

När klockan var nio åkte jag ner till mor och far och badade balja.. Det besvärligt är det när det är 16-17 minusgrader ute.. För, när jag klev ur frös fötterna fast i isen... otrevligt..

Så en pose i snön vid äppelträdet... Varför inte ta en bikinibild i slutet av december? hahahha...

Idag blir en lugn dag för min del.. Kvällen är ännu inte planderad, vi får se om det blir pulkarace i bobbacken eller om jag ger mig ut för att fira på något annat sätt.. Nyktert blir det iallafall.. Som alltid.. :)

Nej men.. Nu ska jag sätta fart..

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar