onsdag 14 juli 2010

Det är vardag...

Ja, semestern är slut och jag är inne på tredje arbetsdagen.. Faktiskt ganska skönt att jobba när det är så här varmt, då har man en anledning att vara inne.. Hade jag varit ledig så skulle jag känna mig tvungen att vara ute, ta vara på värmen.. typ.. Nu går jag omkring här inne i källarn och jobbar istället..

I söndags var jag in till gymet, vände i dörren, det var galet varmt.. I måndags åkte jag ner till pappas garage, drog på ACn och det var svalt och skönt på bara några minuter.. Just nu är pappas garage världens bästa gym.. :)

Köpte en massa färg och penslar igår, ska måla om fönsterna i sommar, jag måste det då jag var dum och började skrapa förra året.. Det kan ju inte vara trärent en vinter till.. Såå, i går kväll stod jag ute och skrapade fönster... Ja för jag skrapade inte klart förra året, jag bara skrapade lite, och lite överallt.. Skitdumt..

Ja men, det händer inte så mycket...

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar