onsdag 21 juli 2010

Moln

Hmm, veckans första inlägg här. Jag har lite för mycket för mig på kvällarna för att sitta vid datorn.. Håller på att måla fönster och dörrar, i måndags var jag och mamma på utflykt till Dalarna efter jobbet, var till en handelsträdgård, den finaste jag sett. Igår låg jag och sov hela eftermiddag/kväll, var som trött efter vaccinsprutorna jag tog i måndags..

Jojo, hur som, handelsträdgården, jag köpte på mig en hel del fint.. Bland annat en blå clematis.. Förtjusande blomma! Har dock inte hunnit plantera den en. Varför en handelsträdgård i dalarna? Jo, mor och far åkte förbi där med Corvettecluben i lördags, då köpte de två stoora urnor som inte fick plats i Corvetten, därför åkte vi dit för att hämta dem.. Bilder finns på pappas blogg.

Idag har jag postat ett brev, det var till Dalmåsarna, den skärmflygklubben jag nu gått med i. Skickade in mitt elevkort från utbildningen så jag kan få ut min licens.. hehehe..

Läser massa om meterologi så for jag hinner, det är intressant.. Måste lära mig att tyda vädret bättre, svårt att flyga skärm annars.

Träning idag, som vanligt.. Är inne i en bra period fortfarande, ökar mest hela tiden, inte mycket, men det går iallafall åt rätt håll..

Gaah! Har sååå mycket jag vill göra.. Varför finns inte mera tiid?

Nej, arbetsdagen börjar nu..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar