söndag 11 juli 2010

Troligtvis!

Igår spenderade jag kvällen i bilen, körde mor och far och Uffe å Marina till Gävle där de skulle ut och käka.. Efter att jag släppt av dem åkte jag och handlade mat och därefter blev det en tripp till Älvkarleby för att umgås lite med Alec, han var och fiskade såklart.. Stannade till solen gick ner, därefter vart det en kopp kaffe och skvallerblaskläsande i bilen.. Vid tolv ville gänget åka hem igen..

Så klart var det någon som blev kissnödig på väg hem Gävle-Storvik, typ fyra mil. :), fick stanna vid Stigen för kisspaus.. Där lyckades pappa hitta en mobiltelefon med 25 missade samtal på.. Alltså, någon annan som hade stannat för en kisspaus där vid vägbommen samma kväll och tappat telefon.. Det visade sig att det var en från Hofors...

Nu på morgonen var jag ner till macken på byn och lämnade telefonen där, ringde upp ägaren och sa att den låg där nu.. Han var riktigt glad, så vart jag glad med, sånt smittar ju som ni vet..

Idag är det söndag, det känns förfärligt tråkigt, vädret ser ut att bli lika fantastiskt hela nästa vecka, men då är jag på jobbet.. hua!

Dagen idag då, helst skulle jag vilja åka till Orsa och träffa skärmflygare, men jag har inte riktigt tid, ska fixa matlådor, tvätta och träna.. och njuuuta av sista dagen.. Så hoppas jag att Malte är hemma, galet, jag har inte träffat gullungen på flera veckor nu.. måste få känna lite på honom idag.. :)

Nej, nu lär jag sätta fart..

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar