måndag 26 juli 2010

Gånger två..

Ja det vart två träningspass igår.. Först marklyft och på kvällen bänk, vikterna var detsamma.. Ligger lååångt efter i knäböj.. hua!

Idag ska jag vila, jag har träningsvärk överallt. Förhoppningsvis spricker himlen upp till kvällen så jag kan ut och balansera lite. SMHI sa att det skulle bli fint ikväll.. Jag tror på dem.. Jag tycker SMHI prickar mest rätt här omkring Storvik.. YR.no är mest ute och cyklar nu för tiden.. De var kalasbra för nått år sen men inte nu längre.. Jag är helt faschinerad av SMHIs radarbilder, det är roligt.. Så ser man vart regnet är.. Jo för jag har ju blitt som en vädernörd nu.. Tittar upp på molnen och funderar och tänker och funderar en stund till vad det är de försöker säga.. Molnen kan ju det där med väder.. mjoo..

Jaa, blir det inte skärmträning ikväll så ska jag skrapa fönster, jag hoppas på skärmen, fönsterskrapning är inte så roligt.. Sen har jag en jordmatta som ska bli en gräsmatta som jag måste jämna till också.. Det kommer att ta sin tid..

Jojo, sista rycket nu..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar