onsdag 28 juli 2010

Det går bra nu..

Vad roligt det är när det går bra.. Samtidigt är det lite skrämmande då jag vet att livet går i vågor och man kan inte vara på topp jämt, men jag hoppas kunna segla kvar på vågen länge innan det dalar igen, för att sen gå upp, och ner.. Det är så det funkar...

Hur som, träningen går riktigt bra nu, det känns bra i kroppen, jag är hel och blir starkare mest hela tiden.. Just att jag är hel är jag väldigt nöjd över, det är ju ett bevis på att jag tränar rätt. Gör man fel går man sönder, det finns hur många exempel som helst på det..

Jobbet går bra.. Jag trivs med att vara chef.. Att kunna genomföra sina ideér är toppen. Sakta men säkert framåt. Det blir bra!

Idag då, tänkte sluta tidigare idag men hann inte, blev kvar till kvart över fyra och sen for jag till gymet och körde ett riktigt härligt bra benpass.. Knäböj och raka marklyft, svetten rann.. Det gick bra och jag tangerade mitt pers i böjen. brabra! Hem, åt mat och sen ut och tömde släpvagnen på ved.. HUA! Det är mycket som ska klyvas nu..

I morgon blir det skärmträning om vädret tillåter..

Nu, sängen..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar