söndag 25 juli 2010

Självgående...

Sådär ja, snart är söndagen slut.. Känns som att den varit oändligt lång, klev upp sju i morse av någon konstig anledning.. Hade ställt klockan för att jag skulle hinna plocka av veden från släpvagnen och fixa lite grejer här hemma innan det var dags att hämta mera ved.. Det spöregnade när jag klev upp.. Skönt!! Tog mig en kopp kaffe medan jag betalade alla räkningar.. Sen for jag till gymet och körde ett marklyftpass, gick bra idag.. Inget pers, men bra ändå..

Har handlat mat, lagat mat, städat åt Tjabo och tvättat kläder, nu ligger jag i soffan och låter dammsugaren sköta sig själv... Har lånat en självgående av mor och far, funkar väl sisådär men bättre den än ingenting..

Väntar på att pappa ska komma hem från valbo så jag kan träna ett till pass idag, vill bänka..

Mjo, det var väl det, nu har Tjabo fått frispel så jag resa på mig och försöka få tyst på honom.. Det skär i öronen..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar