lördag 31 juli 2010

Mitt land...

Fem i elva, hur man kan sova så länge? Tusan, halva dagen är som borta och jag har bara sovit..

Ska sitta här en stund, njuta av mitt morgonkaffe och vakna till liv, sen är det bara att börja där dagen slutade igår, på en stege vid ett fönster... Skrapa..

Min första lilja slog ut här om dagen, det visade sig att det inte var vad jag beställt, den var vit.. Tyvärr så regnade det när knopparna öppnade sig och blomman fylldes med regnvatten, blev tung och vek sig mot marken.. Några blad gick av och den blev lerig..

Lite mäktiga de där liljorna...

Så här ser det ut, lera på tomten, trötta blommor i landet med plats för mycket mycket mera.. Mjaa, ska ta tag i det där också..

Nej, nu lär jag sätta fart..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar