tisdag 6 juli 2010

Jag har landat..

Kom hem till byn sent i söndags eftermiddag. Då vart det inte många knop gjorda. Igår klev vi upp i skaplig tid, jag tog skärmen och for iväg till en gräsplätt, vinden var kass, vart trassel på linorna.. hua! Måste leta på en bra åker där jag kan vara och leka..

Vid lunchtid satt vi igång med trädgårdsarbete, pappa kom och körde Bobcaten.. Idag ska vi fortsätta jämna till lite, sen på med duk.. Ikväll kommer bärlaget.. Ska bli galet skönt att få det där klart så jag kan koppla av och njuuuta av semestern, det är ju bara denna vecka ut, sen lär jag tillbaka till jobbet igen.. Jobbar några veckor och tar nån vecka till semester..

Tränade för första gången på nio dagar igår, var sååå skönt! Blir ett pass idag med.. Måste komma igång nu igen.. :)

Nej, nu lär jag sätta fart

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar