måndag 20 september 2010

Flygskärmslek..

Äntligen!! Jag har varit ute och tränat med skärmen.. Lika roligt som alltid, dock hade det gärna fått blåsa lite mera..

Jäderfors är ett toppenställe för träning med skärmen, väääldigt mycket åkrar och stora är dem.. Idag var jag på åkern nedanför fotbollsplan..

Provade även på en backglidning men kullen var för liten, hann knappt lyfta fören jag var nere..

Från att jag kom hem från jobbet tills att jag åkte hemifrån igen ungefär tio minuter senare hann jag göra illa mig ordentligt... sprang ner för trappan och lyckades skrapa sönder min hälsena, åååh, hälsenor som är så känsliga, attan vad ont det gör nu! Man ska inte springa i trappor!

Balanseringsträning är skitjobbigt.. Jag höll på i en timme och tretton minuter. Hade en medelpuls på 159 och en maxpuls på 191, 775kcal, inte fy skam.. Helt klart den roligaste motionsträningen som finns..

Nu blir det soffslappning.

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar