tisdag 28 september 2010

Hösten..

Jag blir så glad, det är så vackert ute! Naturen är såå vacker! Öppna ögonen gott folk!

Idag har jag haft en fnattig dag, klev upp samma tid som alltid, hittade Alec i soffan, han tyckte jag var odräglig i natt så han tog sitt täcke och la sig i vardagsrummet, stackarn.. Det är väl som så att jag tar liiite för mycket plats.. hrm.. mja.. Ja, upp i samma tid och när jag stod i duschen kom jag på att jag inte skulle åka hemfrån fören åtta, suck.. Dagens arbetsdag spenderades till största del i Borlänge på en utbildning i fästteknik.. Det hade nog varit roligare om man bytte "ä" mot "e".. Nu är det inget "e" så jag fick lära mig om fästdetaljer, infästning, skruv, bult, mutter, elförzinkat, varmförzinkat, klammer och takjärn, osv, osv..

Det här är INTE bult. En bult har inte gängor, detta är skruv..

Det var många som blev förvånade på utbildningen över detta. Det hade jag också blivit om inte pappa berättade det för mig så sent som igår..

Efter Borlänge for jag till Sandviken och jobbade fram till 16 i vanlig ordning, därefter gymet och ett grymt benpass, knäböj tills knäskålarna skallrade..

Nu har jag precis kommit hem efter ytterligare en fotorunda.. måste passa på medan färgerna är såå fina!!

Slapparkväll i soffan nu.

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar