torsdag 9 september 2010

Tröttsamt..

I söndags vart jag förkyld igen, halsont.. Sen gick det över och jag vart snorig.. Igår kände jag mig frisk igen men idag kom  febern.. Så tröttsamt! Jag har inte tid att vara sjuk.. Har legat och sovit sen klockan tre.. gah! Det är inte långt kvar till SM och jag känner mig inte riktigt redo än, denna vecka skulle vi köra på med två bänkpass i veckan några veckor framöver, det går som inte så bra.. Det är som så här att jag inte vill åka och tävla om jag inte är säker på att jag ska klara målvikten.. Jag har redan bommat ur mig från ett SM och tänker inte göra det igen! I November gäller det, sista året som junior och sista chansen att ta det där Nordiska rekordet som jag trånat efter  i många år nu.. NU JÄKLAR!!

Aja, hur som, sjuk är jag men hoppas på att må bättre i morgon, ska sitta i möte från 9-14..

Såg på "Välkommen hem" nyss, det var ju ett avsnitt från byn.. Faktiskt inte alls långt ifrån vårat hus, en gata ner typ.. Jag kan inte se såna program utan att tårarna rinner, så fjompigt.. ..  Men det är ju så fint med glada människor..

Nej, det är väl bara att krypa ner i sängen igen då och hopps morgondagen går i ett friskare tecken..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar