torsdag 2 september 2010

Statistik..

Jag är en statistiknörd, jag älskar att plöja igenom statistik över saker.. Det är ju tur att det är mycket sånt på jobbet nu, det är roande.. Statistik och en massa siffror..

Siffror ja, mitt nyårslöfte var ju att tenta av Matematik C, jag har inte fått tummen ur än.. Ser inte ut att bli något av det i år heller.. Vill gärna, det är bara tiden som ställer till det..

Det är mycket man vill men på tok för lite tid för att göra allt..

Träning har det blitt idag, ingen bänkpress dock då pappa fick feber och vart sjuuuk.. tråkigt! Hann precis hem från Sandviken innan jag for tillbaka dit för ett rygg/biceps-pass istället.. Inte helt fel då det gick riktigt bra idag.. Skönt vare! Så bjöd Sofi på en kopp kaffe innan hemfärd mot Storvik igen..

Nu ska jag strax krypa ner i sängen, i tid för en gångs skull..

Snart helg! Träning, träning och mera träning.. Åh koppla el, jag fick min leverans idag ju, vippströmbrytare i rostfritt, fiiint.. :)

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar